کی داشت و کی نداشت


ღ╬♥═╬ღ¸.• یک فنجان عشق•..¸ღ╬♥═╬ღ




کی داشت ویکی نداشت

اونی که داشت توبودی واونی که تورونداشت من

یکی خواست ویکی نخواست

اونی که خواست توبودی واونیکه بی توبودن رونخواست من

یکی آوردویکی میاورد

اونی که آوردتوبودی واونی که به جزتوبه هیچ کسی ایمان نیورد من

یکی موندویکی نموند

اونی که موندتوبودی واونی که بدون تونمی تونست بمونه من

یکی رفت ویکی نرفت

اونی که رفت توبودی واونی که به خاطرتوتوقلب هیچکی نرفت من...



نظرات شما عزیزان:

ی دوست
ساعت15:31---5 شهريور 1391
وبت خعلی خعلی خوشملههههههههههه@}; -

ی دوست
ساعت15:31---5 شهريور 1391
وبت خعلی خعلی خوشملههههههههههه@}; -

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 29 مرداد 1391برچسب:,ساعت 11:21 توسط ღღMoh@deseღღ| |


Power By: LoxBlog.Com